Bank Alfalah Credit Card Detail | Asaan Mahana Iqsaat Alfa QR K Sath | Bank Alfalah Credit Card Features
بینک الفلاح کے بارے میں
بینک الفلاح پاکستان کے سب سے بڑے بینکوں میں سے ایک ہے، جس کی ملک کے 200 سے زائد شہروں میں 850 سے زائد شاخیں ہیں، اور افغانستان، بنگلہ دیش، بحرین اور متحدہ عرب امارات میں بین الاقوامی موجودگی ہے۔ بینک کا ابوظہبی میں نمائندہ دفتر بھی ہے۔ بینک الفلاح ابوظہبی گروپ کے زیر ملکیت اور چلایا جاتا ہے۔ کمپنیز ایکٹ 2017 کے تحت 21 جون 1992 کو ایک پبلک لمیٹڈ کمپنی کے طور پر تشکیل دی گئی، بینک الفلاح نے اسی سال اپنے بینکنگ آپریشنز کا آغاز کیا۔
بینک صارفین، کارپوریشنوں، اداروں اور حکومتوں کو مصنوعات اور خدمات کے وسیع میدان کے ذریعے مالیاتی حل فراہم کرتا ہے، بشمول کارپوریٹ اور انوسٹمنٹ بینکنگ، کنزیومر بینکنگ اور کریڈٹ، سیکیورٹیز بروکریج، کمرشل، ایس ایم ای، ایگری فنانس، اسلامک اور ایسٹ فنانسنگ سلوشنز۔
VIS اور PACRA نے طویل مدتی کے لیے 'AA+' (ڈبل اے پلس) اور قلیل مدتی کے لیے 'A1+' (A ون پلس) کی ہستی کی درجہ بندی تفویض کی ہے، جس میں آؤٹ لک کو مستحکم رکھا گیا ہے۔ بینک پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں درج ہے۔
بینک کے پاس الفلاح CLSA سیکیورٹیز (پرائیویٹ) لمیٹڈ (سابقہ الفلاح سیکیورٹیز (پرائیویٹ) لمیٹڈ) میں 61.20 فیصد شیئر ہولڈنگ ہے، جو اسٹاک بروکریج، سرمایہ کاری کی مشاورت اور فنڈ پلیسمنٹ کے کاروبار میں مصروف ہے۔ بینک کے پاس الفلاح GHP انوسٹمنٹ مینجمنٹ لمیٹڈ میں 40.22 فیصد شیئر ہولڈنگ ہے، جو کہ نان بینکنگ فنانس کمپنیز (اسٹیبلشمنٹ اینڈ ریگولیشن) رولز کے تحت ایک اثاثہ مینجمنٹ کمپنی اور انوسٹمنٹ ایڈوائزر کے طور پر رجسٹرڈ ہے۔
بینک الفلاح واٹس ایپ بینکنگ
واٹس ایپ دنیا کی سب سے مشہور بات چیت کی ایپ ہے۔ بنک الفلاح، واٹس ایپ سروسز کے ساتھ مل کر، اپنے صارفین کے لیے ایک غیر معمولی آؤٹ آف دی باکس سروس کی کوشش کرتا ہے۔ صارفین اب ہمارے بی اے ایف ایل "ہم سے رابطہ کریں" ٹیب پر واٹس ایپ کے ذریعے یا (021)111-225-111 پر کال کرکے چیٹ کے ذریعے BAFL ایجنٹ سے فوری جواب حاصل کرسکتے ہیں۔
بینک الفلاح واٹس ایپ بینکنگ چینل کو کسٹمر سپورٹ کے لیے عمومی استفسار کے انتظام کے لیے استعمال کیا جاتا ہے جو کہ ایک نئے، لیکن واقف چینل کے طور پر صارف کے لیے سب سے آسان طریقے سے بینک سے رابطہ کر سکتا ہے۔ بینک الفلاح واٹس ایپ بینکنگ چینل کو استعمال کرنے کے لیے صارف کو T&C موصول ہو گا اور یہ تسلیم کیا جائے گا کہ وہ T&C قبول کرنے کے بعد کوئی ذاتی/بینکنگ اسناد شیئر نہیں کرے گا، صارف BAFL ایجنٹ کے ساتھ چیٹ شروع کرے گا اور BAFL ایجنٹ انتہائی آسان طریقے سے کسٹمر کی مدد کرے گا، اسی طرح BAFL ایجنٹس انکوائری نہیں کریں گے۔ کسٹمر کی طرف سے کوئی بھی خفیہ ڈیٹا۔
0 Comments